30 Mayıs 2014 Cuma

Bebek patikleri

  Dikişi ne kadar çok sevsemde akşam olmadan makinamı bırakmak zorunda kalıyorum. Dikiş makinamın sesi komşularımın pek hoşuna gitmiyor, halbuki ben dikerken bayılıyorum dııırt dııırt çıkarttığı seslere :) Birtek bizim gibi dikiş sevenler anlayabilirler bunu.. ama ne yapalım komşunun hakkına girmemek lazım, bunun için dikiş yapamadığım saatlerde patik örüyorum.
Patik işine dikişten önce başlamıştım ama dikişi tercih ediyorum. Bu daha milimlik iş, bazen ne kadar örersem öreyim sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor.. Boş durmaktan iyidir deyip yapıyorum yinede. Genelde hediyelik oluyorlar, beğenenleri görünce işte o zaman örgü zevk olmaya başlıyor.






6 yorum:

  1. Çok cici olmuşlar, elllerin dert görmesin...:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuşlar elinize sağlık:) Onların mutlaka yeri geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık hoş patikler gerçekten. Devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini Bum çok teşekkür ederim, evet ne zamandır patik örmüyorum. En kısa zamanda inşaALLAH.

      Sil