27 Mayıs 2015 Çarşamba

Seyyar Yaka

Hem kolye hem yaka niyetine kullanabileceğim, Seyyar yuvarlak yaka diktim kendime. Çok hoşuma gitti aynı kalıptan farklı kumaşlarla dikmeyi planlıyorum. Bu sene yakaları çok sevdimm, sizede fikir olsunn :-)

◆ Bu ilk fotoğraftaki gibi boynumuza göre bir kalıp çıkarıp,  dört parça kesiyoruz.
Parçaları ikişer ikişer üst üste koyup beyazla çizdiğim yerlerden dikiyoruz. Boş bıraktığım kısım cevirebilmek için. Oradan çevirip elle delik kısmı dikiyoruz.

 (Bu arada Tela var dikmeden önce telalayalımki sert dursun)


◆ 1) iki parçayı gösterdiği yerden elle gizli dikiş yapıyoruz.
   2) Burayada küçük kanca takıyoruz.

◆ Kancamızzz

◆ Boncuklarımm, biraz uzun sürmüş olsadaa sevdimm bu işi, ama dikerken arka tarafa ip geçmemesine dikkat edin iki kumaş arasında kalsın.

YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :-)




6 yorum:

  1. yine harika olmuş canımın içi :) küçük bi öneri,boncukları kalıbı kestikten sonra yani dikiş işlemine geçmeden işlesek ve sonra diksek daha kolaylık olabilir belki di mi ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersiiii :-)))
      Evet haklısın aslında bende öyle yapacaktım, ama kenarlarada boncuk dikmek istediğim için sonra boncuklar engellerdi dikmesi zor olurdu :-)
      Öneri için çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  2. Ben de çok beğeniyorum bu yakaları ama kendime yapmak bir türlü kısmet olmadı ellerinize sağlık harika görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm Aycan Ulus.
      Mutlaka sizde yapın :-) çok pratik

      Sil
  3. Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil